- Vedení účetnictví s analytickým účtováním jednotlivých (ne)bytových jednotek, v rozsahu, způsobem a v termínech dle zákona č.563/1991 a souvisejících předpisů v platném znění
- Zaúčtování dokladů, vedení knihy faktur, evidence majetku, pokladní knihy
- Zpracování účetních závěrek
- Zajištění úhrad závazků
- Kontrola věcné a účetní správnosti faktur
- Příprava podkladů k daňovým přiznáním za pronájem společných prostor jednotlivých vlastníkům
- Vypracování přiznání k dani z příjmu právnických osob
- Mzdová agenda
- Zpracování přiznání k dani z nemovitostí
- Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob statutárním orgánům
- Daňové poradenství
- Úhrady pravidelných plateb do schváleného limitu, a jejich kontrola
- Návrhy, případně převody části fondu oprav na spořící účet domu
- SIPO a inkaso a zpracování elektronického bankovnictví
- Kompletní zajišťování shromáždění vlastníků (včetně techniky pro elektronické hlasování a prezentaci na projektoru)
- Zřízení, správa a obsluha datové schránky za výbor SVJ (dle Zákona č. 300/2008 Sb. od 1.1.2023 pro SVJ povinná)
- Poradenství a zastupování při jednáních ohledně pojištění a jednotlivých pojistných událostí
- Vyřizování stížností vlastníků, a korespondence za výbor domu
- Právní vymáhání dluhů
- Uzavírání a vypovídání nájemních smluv
- Zastupování při jednáních s úřady a subdodavateli služeb (odvoz odpadu, dodávky tepla a pod.)
- Evidence vlastníků (společenství) či nájemníků (družstvo) jednotek
- Evidence plateb vlastníků/nájemníků bytových jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku, a příspěvku do fondu oprav
- Evidence nákladů vzniklých v souvislosti se zajišťováním správy domu
- Evidenční listy, pasporty jednotek, předpisy plateb (zálohy) na provozní náklady, příspěvků do fondu oprav a dalších služeb spojených s užíváním jednotky
- Evidence dlužníků, obesílání
- Čtvrtletní ekonomické přehledy domu
- Roční vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu
- Zajištění předepsaných revizí technických zařízení budovy, technických sítí (např. rozvodů plynu a elektrické energie) umístěných ve společných částech budovy
- Zajištění nepřetržité havarijní služby
- Obstarání odečtů spotřeby vody a tepla (sledování a evidence spotřeby energií)
- Odečty poměrových měřidel spotřeby vody a tepla + sledování a evidence spotřeby energií
- Vedení technické a provozní dokumentace budovy
- Zajištění oprav a údržby budovy včetně zařízení, na základě předložené a schválené cenové nabídky
- Organizování výběrových řízení na klíč
- Vypracování dokumentace pro stavební řízení
- Zajištění stavebního dozoru
- Pravidelné osobní prohlídky domu technikem (volitelný interval), drobné opravy ihned, vypracování výkazů provedených oprav a dlouhodobějších závad s návrhem řešení a cenovou kalkulací
- Volitelně úklid společných prostor, údržba zeleně a chodníků
Tak to je to co umí, nebo to alespoň v omezené míře tvrdí většina konkurence, naše motto je „Optimální péče o Váš dům“, optimální pro nás znamená lepší než standardní, lepší znamená poskytování dalších služeb NAVÍC:
- Každou návštěvu technika spojenou s prohlídkou Vašeho domu, kterou nevyužijete na vykonání drobné údržby, můžete využít na cokoli určíte, třeba na to, aby vám dojel na poštu
- Kromě standardních ekonomických a technických služeb, máme právní pomoc a pojištění v ceně, např.:
- Právní konzultace činnosti výboru
- Stanovy, změny, tvorba, Domovní řád
- Dlužníci, vymáhání
- Převod bytového družstva na Společenství Vlastníků Jednotek, založení SVJ
- Organizování shromáždění domu
- Konzultace postupů výboru
- Právní důsledky a postižitelnost jednání
- Kontaktní pracovníci přidělení na Váš dům
- Minimálně – 1 účetní, 1 technik, 1 nadřízený zodpovědný pracovník
- Reagují na mobilních číslech i elektronické poště pružně i mimo pracovní dobu
- Řeší i nestandardní služby
- Vyřizování administrativy, pochůzek (pošta, úřad, …)
- Na plnou moc jednání se třetími stranami, jak pro členy výboru, tak pro celé společenství, případně i pro vlastníky jednotlivých bytů
- Jsme společnost specializovaná na správu nemovitostí, přestože Vám i například pronájem Vašich společných prostor a ostatní související služby zařídíme, nejsme živnostník nebo „realitka“, co má správu jen jako podružnou činnost, tedy rozumíme plně svému řemeslu
- Každý dům v naší správě má svou internetovou sekci na našich stránkách s přístupem dle práv vlastníků a výboru s možností administrace, je zde:
- Stav aktuálního projektu / problému, plánované odstávky,
- Stav účtu, dlužníci pokud je schváleno, roční uzávěrky,
- Plán oprav a rekonstrukcí, revizní kalendář,
- Kontaktní informace o majitelích nebo nájemnících objektu,
- Zápisy z jednání výkonných orgánů Společenství
- Zápisy a organizování shromáždění vlastníků (pozvánky, plné moci, program, …),
- Novely v zákonech, týkající se správy domu
- Vyžádejte od nás přihlašovací údaje k nahlédnutí online na „živé“ stránky domů v naší péči…
- Veškeré úkoly pro techniky, a problémy v domě, můžete hlásit též přes toto webové rozhraní Vašeho domu, kde se pro kontrolu uchovává historie, trvání, a kvalita vyřízení
- Najdete zde komentáře techniků k danému problému, komentovat můžete i Vy
- Zavedeme na „diskusní fórum“, kde mohou majitelé bytů ve Vašem domě mezi sebou navzájem a správní firmou diskutovat o aktuálních tématech
- Každému bude k dispozici e-mail k připomínkám a námětům
- Veškerá agenda domu, tedy dokumenty ekonomického – účetnického, administrativního i technického servisu jsou vedeny v elektronické podobě a jsou on-line k dispozici v internetové sekci Vašeho domu !
- a k tomu Vám zdarma nabízíme:
- Vstupní technickou prohlídku s vypracováním nutnosti dlouhodobých i krátkodobých investic
- Přebrání kompletní správy i účetní agendy kdykoli během kalendářního roku, kontrola správnosti původní, případně rekonstrukce účetnictví a technické dokumentace za minulá období