Přeskočit na obsah

Bytové domy

  • Vedení účetnictví s analytickým účtováním jednotlivých (ne)bytových jednotek, v rozsahu, způsobem a v termínech dle zákona č.563/1991 a souvisejících předpisů v platném znění
  • Zaúčtování dokladů, vedení knihy faktur, evidence majetku, pokladní knihy
  • Zpracování účetních závěrek
  • Zajištění úhrad závazků
  • Kontrola věcné a účetní správnosti faktur
    
  • Příprava podkladů k daňovým přiznáním za pronájem společných prostor jednotlivých vlastníkům
  • Vypracování přiznání k dani z příjmu právnických osob
  • Mzdová agenda
    
  • Zpracování přiznání k dani z nemovitostí
  • Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob statutárním orgánům
  • Daňové poradenství
  • Úhrady pravidelných plateb do schváleného limitu, a jejich kontrola
  • Návrhy, případně převody části fondu oprav na spořící účet domu
  • SIPO a inkaso a zpracování elektronického bankovnictví
  • Kompletní zajišťování shromáždění vlastníků (včetně techniky pro elektronické hlasování a prezentaci na projektoru)
  • Zřízení, správa a obsluha datové schránky za výbor SVJ (dle Zákona č. 300/2008 Sb. od 1.1.2023 pro SVJ povinná)
  • Poradenství a zastupování při jednáních ohledně pojištění a jednotlivých pojistných událostí
  • Vyřizování stížností vlastníků, a korespondence za výbor domu
  • Právní vymáhání dluhů
  • Uzavírání a vypovídání nájemních smluv
  • Zastupování při jednáních s úřady a subdodavateli služeb (odvoz odpadu, dodávky tepla a pod.)
  • Evidence vlastníků (společenství) či nájemníků (družstvo) jednotek
  • Evidence plateb vlastníků/nájemníků bytových jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku, a příspěvku do fondu oprav
  • Evidence nákladů vzniklých v souvislosti se zajišťováním správy domu
  • Evidenční listy, pasporty jednotek, předpisy plateb (zálohy) na provozní náklady, příspěvků do fondu oprav a dalších služeb spojených s užíváním jednotky
  • Evidence dlužníků, obesílání
  • Čtvrtletní ekonomické přehledy domu
  • Roční vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu
  • Zajištění předepsaných revizí technických zařízení budovy, technických sítí (např. rozvodů plynu a elektrické energie) umístěných ve společných částech budovy
  • Zajištění nepřetržité havarijní služby
  • Obstarání odečtů spotřeby vody a tepla (sledování a evidence spotřeby energií)
  • Odečty poměrových měřidel spotřeby vody a tepla + sledování a evidence spotřeby energií
  • Vedení technické a provozní dokumentace budovy
  • Zajištění oprav a údržby budovy včetně zařízení, na základě předložené a schválené cenové nabídky
  • Organizování výběrových řízení na klíč
  • Vypracování dokumentace pro stavební řízení
  • Zajištění stavebního dozoru
  • Pravidelné osobní prohlídky domu technikem (volitelný interval), drobné opravy ihned, vypracování výkazů provedených oprav a dlouhodobějších závad s návrhem řešení a cenovou kalkulací
  • Volitelně úklid společných prostor, údržba zeleně a chodníků

    Tak to je to co umí, nebo to alespoň v omezené míře tvrdí většina konkurence, naše motto je „Optimální péče o Váš dům“, optimální pro nás znamená lepší než standardní, lepší znamená poskytování dalších služeb NAVÍC:
  • Každou návštěvu technika spojenou s prohlídkou Vašeho domu, kterou nevyužijete na vykonání drobné údržby, můžete využít na cokoli určíte, třeba na to, aby vám dojel na poštu
  • Kromě standardních ekonomických a technických služeb, máme právní pomoc a pojištění v ceně, např.:
    • Právní konzultace činnosti výboru
    • Stanovy, změny, tvorba, Domovní řád
    • Dlužníci, vymáhání
    • Převod bytového družstva na Společenství Vlastníků Jednotek, založení SVJ
    • Organizování shromáždění domu
    • Konzultace postupů výboru
    • Právní důsledky a postižitelnost jednání
  • Kontaktní pracovníci přidělení na Váš dům
    • Minimálně – 1 účetní, 1 technik, 1 nadřízený zodpovědný pracovník
    • Reagují na mobilních číslech i elektronické poště pružně i mimo pracovní dobu
    • Řeší i nestandardní služby
      • Vyřizování administrativy, pochůzek (pošta, úřad, …)
      • Na plnou moc jednání se třetími stranami, jak pro členy výboru, tak pro celé společenství, případně i pro vlastníky jednotlivých bytů
  • Jsme společnost specializovaná na správu nemovitostí, přestože Vám i například pronájem Vašich společných prostor a ostatní související služby zařídíme, nejsme živnostník nebo „realitka“, co má správu jen jako podružnou činnost, tedy rozumíme plně svému řemeslu
  • Každý dům v naší správě má svou internetovou sekci na našich stránkách s přístupem dle práv vlastníků a výboru s možností administrace, je zde:
    • Stav aktuálního projektu / problému, plánované odstávky,
    • Stav účtu, dlužníci pokud je schváleno, roční uzávěrky,
    • Plán oprav a rekonstrukcí, revizní kalendář,
    • Kontaktní informace o majitelích nebo nájemnících objektu,
    • Zápisy z jednání výkonných orgánů Společenství
    • Zápisy a organizování shromáždění vlastníků (pozvánky, plné moci, program, …),
    • Novely v zákonech, týkající se správy domu
  • Vyžádejte od nás přihlašovací údaje k nahlédnutí online na „živé“ stránky domů v naší péči…
  • Veškeré úkoly pro techniky, a problémy v domě, můžete hlásit též přes toto webové rozhraní Vašeho domu, kde se pro kontrolu uchovává historie, trvání, a kvalita vyřízení
  • Najdete zde komentáře techniků k danému problému, komentovat můžete i Vy
  • Zavedeme na „diskusní fórum“, kde mohou majitelé bytů ve Vašem domě mezi sebou navzájem a správní firmou diskutovat o aktuálních tématech
  • Každému bude k dispozici e-mail k připomínkám a námětům
  • Veškerá agenda domu, tedy dokumenty ekonomického – účetnického, administrativního i technického servisu jsou vedeny v elektronické podobě a jsou on-line k dispozici v internetové sekci Vašeho domu !
  • a k tomu Vám zdarma nabízíme:
    • Vstupní technickou prohlídku s vypracováním nutnosti dlouhodobých i krátkodobých investic
    • Přebrání kompletní správy i účetní agendy kdykoli během kalendářního roku, kontrola správnosti původní, případně rekonstrukce účetnictví a technické dokumentace za minulá období